zondag 26 april 2009

Emma, Stefanie en Laurine Komduur

Ik ben Emma, 17 jaar oud, student op ROC Sociaal Cultureel Werk en ik ben de jongste dochtervan Henk & José Komduur.Ik vind het echt super tof dat mijn ouders zich zo inzetten voor het KWF en ik ben blij dat ik ookiets kan doen! Dus ga ik vrijwilligen voor al die kanjers die het aandurven om die berg op te fietsen.Ik ben niet sportief; laat mij maar cheeren of komkommer snijden (behalve wc's schoonmaken!) en daarbij is het een lekker weekje vakantie in juni, toch?

Hallo allemaal!
Ik ben de middelste dochter, mijn naam is Stefanie. Op dit moment studeer ik in Utrecht HBO Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, in mijn derde jaar zit ik inmiddels. Een erg druk stage jaar, maar ontzettend leerzaam!
Om de prestaties van mijn ouders en al die anderen bij te wonen wilde ik er graag bij zijn a.s. juni, maar ik kan natuurlijk niet niks gaan doen terwijl anderen zo ontzettend hard hebben getraind/gewerkt om een grote prestatie neer te zetten voor het KWF. Ik wil graag m'n handen uit de mouwen steken en deze dagen komen helpen als vrijwilliger! Het lijkt me super gezellig en hartstikke mooi om mee te kunnen werken aan zo'n geweldige sponsoractie!! Tot dan in ieder geval.

De oudste van de 3 ben ik, Laurine. Ben een verse 24er, communicatiestudent in Utrecht en vind het hartstikke leuk om anderen te helpen. Zodra ik hoorde dat er vrijwilligers nodig waren op deze bijzondere dag en de dagen er omheen wilde ik me daar natuurlijk voor inzetten, op welke manier dan ook! Een fijne bijkomstigheid is dat het in het zonnige Frankrijk is :).
Al maanden is men hard aan het trainen om die hoge berg te kunnen trotseren. Ik weet zeker dat als ik al die mensen, zeker mijn moeder en vader, op hun fiets zie zweten en zwoegen op die moeilijke weg naar de top, ik vol ontzag naar ze zal kijken onder het schreeuwen ter aanmoediging! Lijkt me zo mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten