zaterdag 4 april 2009

Arie Stegeman

Ik ben Arie Stegeman 52 jaar, getrouwd met Ans en vader van 3 mooie dochters van 24, 22 en 19 jaren jong. Ik ben geboren en getogen in Heino. Ik werk bij het waterschap als veiligheidskundige.In mijn vrije tijd mag ik graag sporten, beetje hardlopen, volleyballen, wandelen, soms een mountainbiketocht en ik mag graag naar het voetballen kijken waar ik natuurlijk voor “de rust” naar toe ga. 

Ik heb nu een aantal keren van dichtbij meegemaakt wat de effecten zijn van kanker. Wat het doet met degene die het heeft maar ook met het gezin, de familie, vrienden en kennissen.

Dan ga je er wel steeds meer over nadenken hoe het zou zijn als kanker als een chronische ziekte behandeld zou kunnen worden. 

Via Hans en Leo ben ik vorig jaar in aanraking gekomen met het fenomeen Alp d’HuZes. Dit jaar gaat mijn zwager, Ben, ook mee dan komt het al wat dichterbij maar ik had nog niet het idee dat ik ook mee moest. Later hoorden we van Hans dat er nog steeds vrijwilligers nodig waren. Daardoor en door het enthousiasme van de anderen ben ik over de streep getrokken. 

Ik ga ervan uit dat we als vrijwilligers een zinvolle maar zeker ook een leuke tijd hebben daar aan de voet van die grote Nederlandse berg en dat ik mijn steentje kan bijdragen door mij als vrijwilliger in te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten