zondag 10 mei 2009

Hendrie van Lenthe

28-04-2009 tijd 22.37 een Email van Geesje Bouwhuis een verzoek, 
wij hebben nog een kok nodig die met ons mee gaat naar Alpe d’Huez om voor de organisatie Alpe d’HuZes te gaan koken.
Ondanks dat ik weet waar Alpe d’HuZes voor staat, moet ik daar toch even goed over nadenken .

Ik ben met de Pinksteren 5 dagen vrij, en had veel dingen besproken om te gaan doen, en ik moest van mijn werkgever ook nog vrij krijgen.
Thuis was het wel rond, mijn vrouw vond het prima dat ik ging, en op het werk was iedereen enthousiast en hebben ze mij met snipper uren gesponsord.

Onze collega Rita Roeke haar man Rinus is in juli 2008 aan kanker overleden en onze collega Marian Smit haar vriend Johan  heeft een ongeneeslijke kanker en is momenteel erg ziek.

Mijn zus en vader zijn allebei aan kanker overleden. Dus reden genoeg om Geesje Bouwhuis te bellen en te zeggen: Ja, ik ga.

 

Nu nog even voorstellen.

Mijn naam is Hendrie van Lenthe, 49 jaar, getrouwd met Ineke en samen hebben wij twee dochters Cardien 17 jaar en Rienke 13 jaar, wij wonen in Dalfsen.

Ik ben werkzaam als leidinggevende kok in de keuken La Gourmande van de Isala klinieken in Zwolle. Mijn hobby’s zijn race fietsen en moutainbiken en daarnaast motorrijden.

Het lijkt mij een mooie uitdaging en met de groep vrijwilligers gaat dit vast lukken. 

Opgeven is geen optie,

Groeten Hendrie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten