woensdag 18 maart 2009

Elly Nijenhuis

Ik ben Elly Nijenhuis, 52 jaar jong en ik woon met veel plezier in Rhenen op de Utrechtse Heuvelrug met haar bosrijke omgeving en toch zo dicht bij de Gelderse Betuwe, het rivierengebied waar ik oorspronkelijk vandaan kom.

Ik werk met veel plezier 4 dagen per week als receptioniste bij een Ecologisch Onderzoekscentrum in Heteren, het dorp waar ik geboren ben.
In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om actief bezig te zijn: wandelen, joggen, volleyballen, skaten en skiën.
Als tegenwicht van het actieve vind ik het fijn om met vriend(en) / familie te genieten van: uit eten (of zelf koken), film, theater of een spelletje spelen.
Ik voel mij een bevoorrecht persoon en realiseer mij terdege dat dit niet voor iedereen geldt.

Ik heb mijzelf opgegeven als vrijwilligster nadat ik via Theo Koster, Team Alp d’Achmea, in aanraking kwam met Alp d’HuZes. Voordat Theo mailde met het verzoek om hem financieel te ondersteunen, had ik al het een en ander van zijn (en mijn) vriendin gehoord. Hierdoor was mijn interesse al gewekt en wilde ik Theo zeker sponsoren. Toen ik op de site het filmpje van Leo en Hans had gezien én de oproep voor vrijwilligers zag staan, was het voor mij een optelsom 1+1=2. Ik dacht ‘ik kan én Theo sponsoren én mijzelf inzetten en nuttig maken. Dit is een hele mooie manier om mee te werken aan dit geweldige initiatief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten