maandag 30 maart 2009

Erik Blankenvoorde

Ik ben Erik Blankenvoorde, 40 jaar, getrouwd met Jolande en vader van onze geweldige dochter Kim. Ik werk als operations manager bij een bedrijf dat verlichte reclamedragers produceert.
In mijn vrije tijd speel ik badminton en zet mij in op het bestuurlijk vlak voor de vereniging waar ik speel.

Als buurman en vriend van Hans heb ik de afgelopen jaren van erg dichtbij meegemaakt wat kanker met iemand en zijn gezin kan doen. Je leeft voortdurend tussen hoop en vrees.
Telkens hoop dat een behandeling aanslaat, maar ook als dat niet zo is ga je er bij een nieuwe behandeling weer 100% voor.
Initiatieven als Alpe d’HuZes zijn hard nodig om weer nieuwe mogelijkheden te krijgen!

“Opgeven is geen optie!” Ik hoor het Hans vaak zeggen nadat hij vorig jaar voor de eerste keer had deelgenomen als vrijwilliger aan Alpe d’HuZes.
Opgeven is echt geen optie voor Hans en dit geweldige initiatief draagt daar erg aan bij.
Voor mij de reden om mij op te geven als vrijwilliger want opgeven dat is echt geen optie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten