donderdag 19 maart 2009

Free Dorgelo


Het begon met er over te praten….verhalen aan horen….nog meer verhalen aanhoren…en dan zo enthousiast worden dat je het door verteld aan je vrienden en kennissen om te besluiten zelf mee te gaan om daad werkelijk iets te kunnen doen!

Dit jaar heb ik me als vrijwilliger aangemeld bij de stichting Alpe d’HuZes zodat ik in de eerste week van juni mee kan helpen met allerlei hand- en spandiensten om de wielrenners een extra duwtje in de rug te geven.

Om te zorgen dat jullie tegen die tijd een beetje weten wie en waarom ik hier ben zal ik wat over mezelf vertellen.

Mijn naam is Free Dorgelo en ik word in mei 52 jaar. Mijn beroep is vrachtwagenchauffeur, wat ik met veel plezier doe. Ik ben getrouwd met Rini en we wonen in Heino. We hebben een dochter, een zoon , een schoondochter, en…… niet te vergeten een hele lieve kleindochter. Ons 2e kleinkind wordt eind mei verwacht wat de beslissing om mee te gaan toch nog even moeilijk maakte.

In Juli 2008 is mijn beste vriend overleden aan kanker.
De tijd dat hij ernstig ziek was, was een moeilijke, maar ook heel bijzondere periode voor mij omdat ik deze tijd van heel dichtbij heb mee gemaakt.
Hans is een goede kennis van ons,….. ook zijn leven wordt bepaald door deze vreselijke ziekte.
Wat zouden we al die mensen graag willen helpen………
Daarom geef ik me graag op als vrijwilliger in de koersweek bij de stichting Alpe d’Huzes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten