zondag 29 maart 2009

Tonny Mensink

Ik ben Tonny Mensink, 46 jaar en getrouwd met Helma. We wonen in het prachtige dorpje Lierderholthuis (zoek dat maar eens op) in een verbouwde boerderij. Ik heb een eigen bedrijf aan huis en maak onder andere sierhekwerk, inrijpoorten en schoorsteenkappen. (Kijk maar eens onder www.mensink-heino.nl) Ook hebben we nog 2 kids, Tessa 17 en Mike 16 jaar oud.

De reden dat ik mee ga naar de Alpe D’HuZes is dat ik me heel graag in wil zetten voor dit goede doel. Met het geld dat bij elkaar gefietst of gesponsord wordt hoop ik dat er een stukje ontwikkeling bij komt zodat er op die manier steeds meer mensen geholpen kunnen worden.

Ikzelf (heb de ziekte van Non Hodgkin gehad) heb veel geluk gehad dat deze ziekte goed te behandelen was en door de stamcellen van mijn broer Martin ben ik er weer helemaal boven op gekomen. Op dit moment is het 2 jaar geleden dat ik de behandelingen heb gehad. Zelf ga ik de Alpe D’HuZes ook fietsen (na 1 jaar spinning 2x per week moet dit lukken) om het gevoel te krijgen wat de deelnemers ervaren als zij voor het goede doel gaan fietsen. Want net als toen heb ik maar één motto: “Er is maar één weg en dat is de goede kant op” en… positief blijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten